.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش مشکلات تجاری با کشور‌های همسایه در دولت سیزدهم
معاون اجرایی رییس جمهور از کاهش مشکلات تجاری با کشور‌های همسایه در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید صولت مرتضوی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل، گفت: بسیاری از این مشکلات مسیر تجاری با کشور‌های همسایه در دوره کوتاه دولت سیزدهم با حضور میدانی رییس جمهور برداشته شده است.

او می‌گوید:از زمان فعالیت دولت سیزدهم چه در تولید و چه هموار کردن ارتباطات با جهان تاکنون کاهش مشکلات معیشتی واقتصادی برای مردم را به همراه داشته است.

به گفته مرتضوی بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها به واسطه نزدیکی و برقراری ارتباطات مردمی در شانزده سفری که تاکنون رییس جمهوری به استان‌های مختلف کشور ونیز درتعامل با کشور‌های خارجی داشتند، درحال برطرف شدن است.
رونمایی از اسناد بالادستی عدالخواهی دولت برای مردم

مرتضوی همچنین به رونمایی از اسناد بالادستی دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی که وضعیت کشور را تبدیل به اسناد تحولی کرده است، هفته گذشته درکشور خبر داد وگفت: دراین سند که ابعاد گسترده‌ای دارد، خروجی آن توسعه و گسترش عدالت درهمه زمینه‌ها ازجمله عدالت در استفاده از ظرفیت ها، عدالت در فقرزدایی و محرومیت‌ها درجامعه است.

او می‌گوید: دولت با استفاده از همه ظرفیت‌ها آماده اقدام و عمل است و در سفر‌های استانی نیز تاکنون ۱۷ سفر انجام شده بخشی ازاین ظرفیت‌ها درجهت عملیاتی شدن شناسایی شد.

به گفته مرتضوی شاخص‌های مازندران در بخش‌های مختلف از جمله سرانه تولید ناخالص و هم اشتغال و بیکاری بالا است و دولت در تلاش است تا با فعال کردن همه ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی درمازندران، بتواند بخشی از مشکلات این استان را دراین دولت برطرف کند.
نگان کلان دولت برای توسعه مازندران

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دولت هم در سطح کلان و ملی برای جاده‌های ارتباطی به مازندران از سه جاده هراز وتکمیل چهارخطه شدن این جاده از محل منابع عمومی و از محل تبدیل تهادر دارایی‌ها پیش بینی اعتبار کرده شده است.

به گفته مرتضوی برای مسیر آزادراه تهران شمال و جاده فیروزکوه به سوادکوه نیز در ردیف اعتبارات ملی و کلان دولت دیده شده است.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.